Korduma kippuvad küsimused

Konto ja tellimus

Kuidas tühistada püsitellimust?

Püsitellimuse tühistamiseks logi kasutajakeskkonda sisse ja klõpsa paremal pool ülemises nurgas asuvat hammasratast. Avanenud konto seadete all klõpsa alammenüüd "Tellimused" ja seejärel "Tühista". 

Pärast tellimuse tühistamist saad teenust kasutada kuni ettemakstud perioodi lõpuni, kuid tellimus ei uuene enam automaatselt uueks perioodiks ja täiendavaid makseid sinu maksekaardilt maha ei võeta. 

Kas tellimuse hind sisaldab käibemaksu?

Käesoleval hetkel ei sisalda tellimus hind käibemaksu, kuna ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane. Kui ettevõte muutub käibemaksukohustuslaseks, hakkab tellimuse hind sisaldama käibemaksu (s.t tellimuse hind ei muutu). 

Keskkonna kasutamine

Kas dokumendipõhjad vastavad kehtivale õigusele?

Kasutajakeskkonnas leiduvate dokumendipõhjade vastavust kehtivale õigusele ei ole kontrollitud ja need on mõeldud kasutamiseks eeskujuna konkreetsele situatsioonile ja kehtivale õigusele vastava dokumendi koostamisel. 

Kuidas ennast kasutajakontolt välja logida?

Kasutajakeskkonnast väljalogimiseks klõpsa ekraani üleval parempoolses nurga hammasratta märki, mis viib sind konto seadete lehele. Seal klõpsa alammenüüd "Logi välja". 

Muud küsimused

Kuidas ma saan ühendust võtta klienditoega?

Klienditoega saab ühendust e-posti teel. Selleks kirjutage palun aadressil info@magilex.ee. Kasutajatugi vastab üldjuhul väga kiiresti, aga sõltuvalt töökoormusest hiljemalt 1 päeva jooksul.